• بله
لوگوی اوقاف

آگهی مزایده

بيشتر

يكشنبه24ارديبهشت1402

09:24

152

آگهی مزایده یک ملک به صورت عمارت مسکونی ، حیاط باغ و سه باب مغازه واقع در خیابان خیابان وحدت اسلامی

آگهی مزایده یک ملک به صورت عمارت مسکونی ، حیاط باغ و سه باب مغازه از رقبات موقوفه هوشنگ نوری واقع در خیابان خیابان وحدت اسلامی ، نرسیده به چهارراه ابوسعید

آگهی مزایده یک ملک به صورت عمارت مسکونی ، حیاط باغ و سه باب مغازه از رقبات موقوفه هوشنگ نوری واقع در خیابان خیابان وحدت اسلامی ، نرسیده به چهارراه ابوسعید

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان تهران ، اداره اوقاف و امور خيريه غرب تهران در نظر دارد به تصدی یا نمایندگی از متولی موقوفه هوشنگ نوری ششدانگ عرصه و اعیان یک ملک به صورت عمارت مسکونی ، حیاط باغ و سه باب مغازه  از رقبات موقوفه هوشنگ نوری با کد تفصیلی 20084153100004  به مساحت 60‏/991 متر مربع واقع در خیابان خیابان وحدت اسلامی ، نرسیده به چهارراه ابوسعید،  پلاک 918  را از طریق آگهی مزایده برابر نظریه کارشناس رسمی دادگستری به متقاضیان واجد شرایط به فروش رساند :
نام موقوفه مشخصات مورد اجاره مساحت به متر مربع قیمت پایه (ریال) مبلغ سپرده جهت شرکت در مزایده (ریال)
هوشنگ نوری  یک ملک به صورت عمارت مسکونی ، حیاط باغ و سه باب مغازه ( که سرقفلی های آن متعلق به مستاجرین می باشد .) 60‏/991 000‏/000‏/000‏/680  000‏/000‏/000‏/68
                     
(شروط مزايده)  
1‏-قیمت پایه مزایده طبق نظر کارشناس به مبلغ 000‏/000‏/000‏/680  ریال می باشد .
2‏-متقاضیان می بایست 10% مبلغ بهای پایه را به عنوان سپرده شرکت در مزایده طی فیش واریزی به بانک ملی از طریق دستگاه های pos  مستقر در امور مالی پرداخت نموده و اصل آن را در پاکت پیشنهاد خود به صورت سربسته که روی آن نوشته شده و تحویل دبیرخانه اوقاف غرب تهران نموده و رسید خود را دریافت کنند . متقاضیان می توانند همه روزه به استثنای روزهای تعطیل در ساعات اداری نسبت به دریافت فیش با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی به بخش مالی اداره اوقاف و امورخیریه غرب تهارن مراجعه نمایند .
3‏-مبلغ سپرده کلیه متقاضیان از طرف کمیسیون مزایده ، تا زمان تنظیم قرارداد ضبط خواهد شد .
4‏-هزینه تنظیم سند اجاره نامه و کارشناسی مربوط به آگهی مزایده به عهده مستاجر خواهد بود .
5‏-به پیشنهادهای فاقد امضاء ، مشروط ، مبهم ، بدون سپرده ، مخدوش و همچنین پیشنهاداتی که خارج از موعد مقرر به دبیرخانه اداره اوقاف وامورخیریه غرب تهران برسد ، ترتیب اثر داده نخواهد شد .
6 ‏- اگر برنده مزایده ، بعد از هفت روز کاری از ابلاغ کتبی به وی از تنظیم قرارداد     خودداری نماید یا به هر دلیلی جهت تنظیم قرارداد در مهلت تعیین شده حاضر نشود به منزله انصراف وی تلقی شده و سپرده اش به نفع موقوفه ضبط می شود و با رعایت اولویت قیمت با نفر دوم و یا سوم با رعایت تبصره یک ماده 27 آئین نامه معاملات دولتی ، قرار داد تنظیم خواهد شد.
7 میزان بهای پیشنهادی باید با حروف و عدد به طور خوانا و به ریال نوشته شود و کمتر از مبلغ پایه اعلام شده نباشد.
8‏- افراد ممنوع المعامله وکسانی که به موقوفات بدهی داشته باشند ، حق شرکت در مزایده را ندارند .
9‏- تخلف از هر یک از شروط مندرج در این آگهی یا سند تنظیمی ، موجب ایجاد اختیار فسخ قرارداد به صورت یک طرفه ، برای مالک خواهد بود .
10‏- کمیسیون مزایده راس ساعت 8.30  صبح روز چهارشنبه مورخ 10‏/03‏/1402 در محل اداره اوقاف و امورخیریه غرب تهران با حضور اعضای کمیسیون مزایده تشکیل و پس از قرائت پیشنهاد ها ، با در نظر گرفتن صرفه و صلاح موقوفه برنده مزایده را اعلام خواهند نمود .
11‏- متقاضیان می بایستی تا پایان ساعت اداری روز سه شنبه مورخ  09‏/03‏/1402 پیشنهادات خود را با مستندات به دبیرخانه ارائه نمایند .
12‏- متقاضیان می توانند قبل از ارائه پیشنهاد ، جهت بازدید از مورد مزایده در روز سه شنبه مورخ 1‏/03‏/1402  ساعت 10 تا 11 در محل ملک مذکور حضور یابند .
13‏- برنده مزایده می بایست نسبت به ثبت سامانه ثنا ( طرح ابلاغ الکترونیکی قوه قضائیه ) اقدام و گواهی ثبت شده را جهت انعقاد قرارداد ارائه نمائید .
14‏- کمیسیون مزایده در رد تمامی پیشنهادهای واصله مختار خواهد بود .
15‏- برنده مزايده متعهد است هر گونه شرطی که مورد نیاز و صلاح موقوفه باشد و در قرارداد قید خواهد شد قبول وتمکین نماید.‏/
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر

آخرین اخبار

بيشتر

اخبار

بيشتر

پیوندها

بيشتر
  • تعداد بازديد اين صفحه: 147213
  • تعداد بازديد اين صفحه در امروز: 3
  • تعداد کل بازديد کنندگان سايت: 8092282
  • تعداد کل بازديد کنندگان سایت در امروز : 130